Objectiu 1: Assessorar en els casos plantejats per la família o el centre amb repercussió escolar, i que requereixen la intervenció de l’EOEP. | ||
Temporalització: al llarg del curs en funció de les demandes | ||
ESTRATÈGIES D’ACTUACIÓ | RESPONSABLES D’ESTRATÈGIA | INDICADORS D’AVALUACIÓ |
· Anàlisi de la demanda amb professorat tutor. · Entrevista familiar. ·Intercanvi d’informació família/escola. · Col·laboració a l’establiment d’activitats encaminades a l’acolliment i la integració de l’alumnat en situació de desavantatge social. · Seguiment entre centre i EOEP. · Valoració dels recursos sociocomunitaris del sector més adients per a cada cas i informació a les famílies. · Full derivació a SSSS. · Reunions de seguiment de caire informatiu, si cal. | · Professorat tutor. · Psicopedagoga. · Psicopedagoga · Professorat tutor. · EOEP: Treballadora social i psicopedagoga. · Cap d’estudis, si cal. · Cap d’estudis. · Professorat tutor. · EOEP: T. social i psicopedagoga. · Educadora social municipal. · Professorat tutor. · E. social. · EOEP: T. social i psicopedagoga | · Reunions realitzades d’acord a les estratègies previstes. · Nombre de demandes ateses · Nombre i grau d’implicació familiar. · Coordinació i implicació dels responsables. · Consens quant a acords i compromisos presos. · Acompliment dels mateixos. · Reunions de seguiment dels acords i compromisos. · Resultats obtinguts. |
Objectiu 2. Col·laborar amb el centre i famílies en l'aprofitament dels recursos socioeducatius del sector. | ||
Temporalització: durant tot el curs i especialment mesos de juny i setembre | ||
ESTRATÈGIES D’ACTUACIÓ | RESPONSABLES D’ESTRATÈGIA | INDICADORS D’AVALUACIÓ |
· Establiment de canals d'intercanvi d'informació entre els serveis diferents. · Realització de les tasques preceptives en la tramitació de les ajudes d'Educació Especial sol·licitades. | · Treballadora Social. · Centre · EOEP: -T. Social - Psicopedagoga | . · Nombre de demandes. · Fluïdesa en les coordinacions amb altres serveis. |
Objectiu 3.- Col·laborar en la intervenció als casos d’alumnes amb absentisme escolar. | ||
Temporalització: Al llarg del curs, en funció de la demanda, Reunions mensuals de seguiment | ||
ESTRATÈGIES D’ACTUACIÓ | RESPONSABLES D’ESTRATÈGIA | INDICADORS D’AVALUACIÓ |
. Instruccions sobre absentisme escolar de la conselleria per al curs actual. · Reunió mensual de seguiment del registre d’assistència dels alumnes, respectant els passos marcats per la normativa de la Conselleria. · Full de derivació a l’EOEP quan l’absentisme persisteix. · Establiment d’un pla d’actuació consensuat als casos que ho requereixin. · Seguiment del cas entre centre i EOEP. · Derivació a SSSS municipals, si el cas ho requereix · Treball/seguiment amb famílies implicades. | · Cap d’estudis. · Professorat tutor. · Psicopedagoga. · Cap d’estudis · Psicopedagoga. · Professorat tutor. · Cap d’estudis. · Professorat tutor. · EOEP: Psicopedagoga i T. social. · Cap d’estudis. · Professorat tutor. · EOEP: Psicopedagoga i T. social. · Professorat tutor. · EOEP: Psicopedagoga i T. social. | · Nombre de demandes ateses. · Nombre de reunions realitzades. · Ús i grau d’aplicació de la normativa actual. · Nombre i grau d’implicació de les famílies. · Coordinació i implicació dels diversos serveis: EOEP, equip directiu del centre, professorat, SSSS municipals. · Acords i decisions preses. · Implementació dels acords i decisions. · Nombre de casos resolts. |
1
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada